středa 24. června 2015

summer must have

Co teď nutně potřebuji:
brýle: takové cat eye od značky Céline nebo nějaké v retro duchu
kimono: už mám jedno teplejší z F&F, chtěla jsem přímo šifonové a už ho mám dokonce i sbalené na dovolenou, určitě se tu na blogu ukáže
plavky: modré Triangl mám už z minulého roku, letos jsem chtěla ještě jedny, ale jelikož mi nevyhovuje podprsenka která je zřejmě dělaná pro menší prsa tak jsem se jich vzdala a pořídila si jiné
šaty: dlouhé, trošku oversize to bude na pláži ideální a mini, obepnuté na večer ideální
top: oblíbila jsem si crop topy ( ale jen na dovolenou, do běžného života ne ) i když na ně nemám postavu, takže pár kousku je také na cestě
jeans: strašně moc jsem chtěla boyfriend jeans, bohužel na mojí trpasličí výšku nesedí tak jsem skočila po bílých
boty: espadrilles, pantofle ve stylu birkenstock se ani mě nevyhnuli, nejdříve jsem tento trend nechápala a teď jedny sama mám

Žádné komentáře:

Okomentovat